שאלות נפוצות

* איך השעון מגיע ארוז ?
השעון מגיע עם קופסא אפשרי גם למתנה, מגיע בשקית .
• האם התשלום באתר מאובטח?
כמובן, התשלום והאתר מאובטח בקוד SSL ברמה הגבוהה ביותר שיש.
• האם השעון מקורי?
כן. כל השעונים המוצגים באתר הינם מותגים .
• האם ישנה אחריות?
כן. על כל השעונים ישנה אחריות יבואן למנגנון השעון בכפוף לתקנון .
• האם אתם היבואן הרשמי?
כן.  היבואן הרשמי של  המותגים באתר.
• מהן עלויות המשלוח?
המשלוח חינם בכל קניה בין 2 עד 7 ימי עסקים
  • *משלוח מהיר עד לבית / לעבודה (עד5 ימי עסקים) בקניה מעל 249 ש”ח לאזור חלוקהרשימה על פי חברת המשלוחים .
  • *בכל קניה עד 7 ימי עסקים בדואר רשום.  
  • ייתכנו עיקובים עקב המצב.
• לאן מגיע המשלוח?
המשלוח הינו עם שליח עד לכתובת אשר תזינו בעת ההזמנה, למשל לבית או לעבודה או נקודת איסוף. אנא ודאו שאתם מזינים כתובת תקינה.
• האם השליח יוצר קשר לפני שהוא מגיע?
כן, השליח מתקשר לפני ההגעה בכדי לתאם ולוודא שהינכם בכתובת המצוינת. אנא ודאו שאתם מזינים מס’ טלפון וכתובת תקינה.
.
• האם אפשר לחלק לתשלומים כשמשלמים באשראי?
כן. עד 3 תשלומים ללא ריבית.
• האם אפשר להחליף את השעון?
במידה וקיבלת את השעון והוא לא מצא חן בעיניך  (בעלות המשלוחים בלבד).
• יש החזרות?
כן, אפשר להחזיר אלינו את השעון ולקבל החזר כספי בהתאם למדיניות החוק – למעט דמי המשלוח. לצורך כך יש ליצור איתנו קשר.
החלפות והחזרות יתאפשרו אם השעון לא הוקטן ולא הורידו ממנו את הטיקט והניילון.
• האם מקבלים חשבונית עם השעון?
חשבונית ירוקה תישלח למייל מיד לאחר התשלום.

קניה מהנה 

 

 

 

יש לך שאלה?

משלוח חינם

קופסא מהודרת

קניה מאובטחת

אחריות יבואן